رشته آموزش زبان انگلیسی 5/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694
نوشته شده توسط : علی

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077

استراتژی‌های فراشناختی یادگیری لغت در مطالعه زبان انگلیسی بعنوان زبان بیگانه

تاثیر فعالیت‌های خود محور بر صحت گرامری زبان آموزان در نوشتار

کاربرد و تأثیر فناوری‌های جدید در آموزش زبان فارسی

مطالعه انگیزش یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم در بین دانش‌آموزان دختر آذری زبان راهنمایی شهرستان نقده

بررسی و مقایسه استراتژیهای خواندن دانشجویان رشته زبان انگلیسی در یادگیری گروهی و فردی

پرسش‌های هدایتگر فارسی

نقش تأثیر شعر در آموزش و یادگیری زبان فرانسه برای کودکان

تاثیر تکالیف خودآگاهی برانگیز دستوری بر پیشرفت دانش نحوی زبان آموزان ایرانی

بررسی مقایسه‌ای مهارت نوشتن دانشجویان دانشگاه شهید باهنر و دانشگاه پیام نور کرمان ( آموزش حضوری و آموزش از راه دور)

بررسی جایگاه و کاربرد زبان‌های فارسی و بلوچی در شهرستان‌های چابهار و کنارک

متغیرهای عاطفی و میزان عملکرد زبان‌آموزان در آزمونهای زبان انگلیسی

دشواریهای زبان‌آموزان ایرانی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم یا زبان خارجی

مشکلات آموزش زبان فارسی به کودکان لر زبان پایه اول ابتدایی در شهرستان ممسنی

تاثیر یادگیری جنبی بر فراگیری، یادداری و فراخوانی واژگان در زبان‌آموزان ایرانی

بررسی اثر ترجمه و نوشتن مستقیم برروی توانایی نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی واستراتژی‌های مربوطه

هنجاریابی آزمون بین‌المللی زبان فارسی در ایران

تأثیر فعالیت‌های چالشی بازیابنده در یادگیری لغت

ترفندهای ارتباط کلامی فراگیران ایرانی زبان‌انگلیسی

رابطه میان هوش چندگانه معلمان زبان انگلیسی و موفقیت آنان در تدریس: بررسی مقایسه ای

مطالعه‌ی تاثیر تعداد هجاهای کلمات بر آگاهی واج‌شناختی کودکان فارسی زبان پیش‌دبستانی قبل از آموزش‌های رسمی

انعکاس مسئله‌ی هسته‌ای ایران در بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان

اثر حافظه کوتاه‌مدت در فراگیری زبان انگلیسی

تأثیر لهجه‌های بومی و غیربومی زبان انگلیسی بر درک شنیداری زبان‌آموزان ایرانی

‏‫بررسی تلفیق هوش موسیقیایی و کلامی

تفاوت بیان شفاهی و کتبی زبان‌آموزان بزرگسال ایرانی در زبان انگلیسی

تاثیر فعالیتهای کار - محور بر مهارت گفتاری زبان‌آموزان ایرانی

رابطه هوش هیجانی و مهارت گفتاری

بررسی ارتباط بین سطح توانایی زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی و توانایی تفکر انتقادی آنان در مهارت نوشتاری

مقایسه میان نگاشت معنایی و ساختارشناسی اشتقاقی در آموزش واژگان به زبان آموزش سطح متوسطه

تقویت مواد درسی با استفاده از روش تجزیه مقابله‌ای گرامر در دو زبان انگلیسی و فارسی

تأثیر تدریس مستقیم نشانه‌های کلام بر روی درک مطلب شنیداری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی

آموزش الفبای زبان فارسی به ایرانیان مقیم در خارج

تأثیر موضوعات مبتنی بر جنسیت بر عملکرد دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی در خواندن و درک‌مطلب متون انگلیسی

تأثیر دو نوع داده ساده شده و بسط یافته بر میزان درک‌مطلب دانشجویان زبان انگلیسی

بررسی پندارها و تعامل‌های متفاوت دانشجویان و استادهای راهنما و داور در جلسه‌های دفاع پایان نامه‌های کارشناسی ارشد: از دیدگاه تحلیل انتقادی گفتمان

تحلیل اصطلاحات خویشاوندی در کردی کلهری (گونه ایرانی) بر اساس دیدگاه معناشناسی مؤلفه‌ای

مقایسه‌ی میزان پیشرفت در مهارت خواندن با استفاده از متون نوشتاری سنتی و داستان‌های کوتاه الکترونیکی در دانش‌آموزان ایرانی

مقایسه نظریات استادان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان کارشناسی پیام‌ نور درباره کتاب‌های خودخوان رشته مترجمی زبان انگلیسی

بررسی مقایسه‌ای کارایی روش‌های گفتار‌بنیاد و نوشتار‌بنیاد از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی شاغل در مناطق دوزبانه شهرستان نی‌ریز

تفاوت در درک مطلب در میان دانش‌آموزان زبان انگلیسی سطح پیشرفته ایرانی از لحاظ سن، جنسیت و اعتماد به نفس

تأثیر استفاده از منابع اینترنتی بر روی توانایی نگارش دانشجویان زبان انگلیسی

مقایسه‌ی انشای فارسی و انشای انگلیسی در میان دانشجویان زبان انگلیسی رشته آموزش زبان انگلیسی

رجحان روایی آزمون « سی » بر آزمون « کلوز » به عنوان شاخصی برای اندازه‌گیری میزان توانایی درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی

‏‫ارتباط میان توانایی نگارش بین زبان مادری ( فارسی ) و زبان دوم ( انگلیسی )

نگاهی قوم‌نگارانه به جریان گفتگویی زبانی استاد و دانشجو در کلاسهای نگارش انگلیسی به عنوان زبان خارجی برای رشته‌های مهندسی

بررسی وضعیت کاربرد زبان فارسی در شهر‌های زاهدان و سراوان از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی

بکارگیری فعالیت‌های پیش‌شنیداری جهت ارتقاء درک شنیداری افرادی که زبان انگلیسی را بعنوان زبان دوم فرا می‌گیرند

تأثیر زبان فارسی بر ترک‌زبانان قوچان

بررسی مقایسه‌ای آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر یادگیری زبان فارسی سوادآموزان از دیدگاه آموزشیاران نهضت سوادآموزی منطقه خمینی‌شهر

بررسی مقابله‌ای دستگاه آوایی فارسی و انگلیسی

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077





:: برچسب‌ها: رشته آموزش زبان انگلیسی 5/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694 ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: